Backoffice medewerker zakelijk

Wij zijn op zoek naar een energieke backoffice medewerker. Samen met je zes directe collega’s zorgen jij voor een vlekkeloze afhandeling van zakelijke financieringsaanvragen (financial lease), waarbij een goede dosis humor en teamwork centraal staan. Benieuwd naar hoe jouw dag eruit gaat zien? Lees snel verder voor meer informatie over deze functie.

Hoe ziet jouw dag eruit?

Je start de ochtend met een verkwikkende kop thee, koffie of vers sapje uit onze sap tap. Samen met je team bespreek je tijdens de dag start de taakverdeling en ga je aan de slag. Vanaf dat moment ben je samen met je team beschikbaar voor alle inkomende telefoontjes en e-mails over zakelijke financieringsaanvragen.

Je werkt in de keten financial lease (zakelijke financieringen) samen met je collega’s uit het commerciële team om het proces van aanvraag tot contractafwikkeling zo snel mogelijk tot een positief resultaat te brengen. Zodra je alle benodigde documenten hebt ontvangen van de klant, beoordeel je deze inhoudelijk en neem je de beslissing over goedkeuring van de aanvraag en het contract. Vervolgens vraag je het definitieve contract aan bij de bank.

Deze veelzijdige en verantwoordelijke functie gaat verder dan alleen klantcontact. Je hebt ook regelmatig overleg met banken en je houdt verkopers bij autobedrijven op de hoogte. Kortom, elke dag brengt nieuwe uitdagingen en mogelijkheden om je vaardigheden te benutten.

Je kunt wekelijks tussen de 32 en 40 uur aan de slag van maandag t/m vrijdag tussen 9.00-17.30 uur en gemiddeld één keer in de vier/vijf weken op zaterdag werken.

Wat wij van jou verwachten

Je bent een kei in nauwkeurig werken, hebt een vriendelijke telefoonstem en blinkt uit in teamverband. Met jouw sterke communicatieve skills en klantgerichte instelling ben je een professional in hart en nieren.

Geen zorgen als je nog niet alles weet over financiering en leasing, wij brengen je snel up-to-speed! Heb je nog geen WFT Basis diploma? Geen probleem, dan mag jij dat bij ons uiteraard op onze kosten gaan halen. Hier krijg jij ruimte voor in de baas z’n tijd.

Alles op een rijtje

  • In bezit van een MBO diploma.
  • Ervaring met administratief werk is vereist.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed.
  • Je bent proactief, flexibel, service- en klantgericht.
  • Je bent een enthousiaste en leergierige teamspeler.
  • Je denkt in oplossingen en niet in problemen.
  • Mogelijkheid op een vast dienstverband na 7 maanden.

Dit zijn wij

Bij DTC kom je terecht in een sterk groeiend bedrijf met een focus op klanttevredenheid. Wij geloven dat tevreden klanten beginnen met tevreden medewerkers, en dat bereiken we door een open cultuur waarin we elkaar helpen en ondersteunen.

Je wordt bij ons meer dan een werknemer; je wordt onderdeel van een hechte familie. Ons bedrijf staat bekend om het gezellige DTC Café, waar collega's samenkomen voor koffie, lunch en borrels. Onze platte organisatiestructuur en open communicatie zorgen voor een informele sfeer waarin collegialiteit centraal staat. We moedigen persoonlijk contact aan en bieden ruimte om vragen te stellen en van elkaar te leren.

Onze focus ligt op de ontwikkeling van medewerkers, met diverse opleidingsmogelijkheden en kansen voor persoonlijke groei. Of je nu horizontaal of verticaal wilt groeien, bij DTC zijn er volop doorgroeimogelijkheden. Kortom, DTC biedt een unieke werkplek waar je je thuis voelt en waar jouw succes voorop staat.

Wat je krijgt

  • Een salaris tussen de € 2389,44 en € 2.750,- bruto per maand o.b.v. 40 uur.
  • Winstdeling aan het eind van het jaar.
  • 8% vakantiegeld.
  • Een pensioenregeling met een eigen bijdrage van slechts 30%,  DTC betaalt 70%.
  • WGA gat verzekering volledig vergoed door DTC.
  • 25 vrije dagen o.b.v. 40 uur.
  • Met het openbaar vervoer zijn we goed bereikbaar. Kom je met het OV dan vergoeden we jouw volledige reiskosten
  • Kom je met de auto en woon je buiten IJsselstein, dan ontvang je 23 cent per kilometer (tot max 25 km enkele reis).
  • We vergeten je niet met je verjaardag en met de feestdagen.
  • Naast onze vrijdagmiddagborrel organiseren we regelmatig leuke evenementen. En ook Kerst en oud & nieuw laten wij niet zomaar voorbijgaan.
  • Last, but not least: jouw eigen ontwikkeling is voor ons beide van belang. Als jij de motivatie en capaciteiten hebt, helpen wij jou graag om te groeien!

Ben jij enthousiast? 

Leuk, we zien dan graag jouw reactie tegemoet! Mail dan je motivatie en CV naar hr@dealertotaalconcept.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Wij geloven in onze eigen krachten en kwaliteiten en stellen acquisitie n.a.v. onze vacatures niet op prijs.